5 תשובות
את כנראה הופכת לזיקית
חיים של זיקית יותר טובים מחיים של בנאדם אז תשמחי
חיים של זיקית יותר טובים מחיים של בנאדם אז תשמחי
לא נראלי שתהפכי לזיקית. אבל את צריכה להגיד לרופאים שזה לא עוזר לך.
את זיקית
כשתראי אנשים שאת שונאת תוכלי להתחבא, תחשבי עלזה ככה !!!
אמל"ה מה תלכי לבית חולים
אם זה לא ספאם/:._.
אם זה לא ספאם/:._.
באותו הנושא: