2 תשובות
את צריכה להסביר להם מה את מרגישה
ותתני כוחות לעצמך
חוץ ממך אף אחד לא יוכל לעזור לך
תביני את זה
גם אני בעצמי שקעתי בדיכאון ועד שלא הרמתי את עצמי
אף אחד באמת לא מבין מה את מרגישה
ותתני כוחות לעצמך
חוץ ממך אף אחד לא יוכל לעזור לך
תביני את זה
גם אני בעצמי שקעתי בדיכאון ועד שלא הרמתי את עצמי
אף אחד באמת לא מבין מה את מרגישה
שואל השאלה:
אני עובדת על זה ויש באמת שיפור רציני השנה אבל מה לעשות יש לי תקופות יותר חלשות..
אני עובדת על זה ויש באמת שיפור רציני השנה אבל מה לעשות יש לי תקופות יותר חלשות..
אנונימית
באותו הנושא: