5 תשובות
אממ מת לבדוק את זה אבל אני אוטיסט בתפקוד גבוה
אני מקבל 2500 לחודש
אבל ההורים שלי מקבלים את הקצבה הזו
אם ישר היו נותנים את זה לי
הייתי יכול לקנות לפטופ גיימינג
למרות שיש דברים יותר חשובים לבזבז עליהם את המאני מזומני
אני מקבל 2500 לחודש
אבל ההורים שלי מקבלים את הקצבה הזו
אם ישר היו נותנים את זה לי
הייתי יכול לקנות לפטופ גיימינג
למרות שיש דברים יותר חשובים לבזבז עליהם את המאני מזומני
שואל השאלה:
בסביבות 4200 לאוטיסט בתפקוד נמוך?
בסביבות 4200 לאוטיסט בתפקוד נמוך?
אנונימי
אני לא יודע..
מה זאת אומרת תפקוד נמוך?
שואל השאלה:
הספקטרום האוטיסטי מאוד רחב
הוא בתפקוד נמוך
הספקטרום האוטיסטי מאוד רחב
הוא בתפקוד נמוך
אנונימי
באותו הנושא: