23 תשובות
מסכימה, מכירה כמה אנשים מקסימים שהם אוטיסטים ברמה די גבוהה וזה לא משנה כלום
מסכימה איתך לגמרי הכל בסדר
תכלס? אוטיסטים לא שונים מאנשים אחרים
שואל השאלה:
אממ שמע
אוטיסטים הם די שונים
אממ שמע
אוטיסטים הם די שונים
שואל השאלה:
אבל כן, לא צריך להיות רע לאנשים בגלל שוני
אבל כן, לא צריך להיות רע לאנשים בגלל שוני
לגמרי מסכימה איתך, אני ועוד כמה בנות עשינו פוריקט בת מצווה לכמה בנות אוטיסטיות. מבטיחה שזאת הבת מצווה הכי מרגשת שהייתי בה כל חיי, לא הפסקנו לבכות שם כמובן מרוב אושר והתרגשות!
מסכים לגמרי!
מסכימה
לגמרי מסכימה איתך.
אין לי ניסיון כל כך עם אוטוסטים אבל בן דוד שלי אוטיסט והוא לא נחמד...
אבל אני בטוחה שכמו בכל "סוג אנשים" יש טובים ורעים כי בכל זאת הם בני אדם כמו כולם
אבל אני בטוחה שכמו בכל "סוג אנשים" יש טובים ורעים כי בכל זאת הם בני אדם כמו כולם
שואל השאלה:
אולי מבחוץ חלקם מראים אדישות אבל את לא יכולה לדעת מה הוא באמת מרגיש בפנים
אולי מבחוץ חלקם מראים אדישות אבל את לא יכולה לדעת מה הוא באמת מרגיש בפנים
לא לא קשור הוא אדיש אבל הוא גם הטריד אותי שהייתי קטנה אז אני מתרחקת ממנו והוא נעלב אבל מה לעשות אני לא צריכה לסבול כדי שהוא לא יעלב
שואל השאלה:
תחשבי על זה שאולי הוא לא הטריד אותך בכוונה
בטח הוא היה קטן
וחלק מהאנשים על הרצף לא תמיד מבינים שהם עשו משהו לא בסדר
בטח אם זה קרה כשהם היו ילדים קטנים
תחשבי על זה שאולי הוא לא הטריד אותך בכוונה
בטח הוא היה קטן
וחלק מהאנשים על הרצף לא תמיד מבינים שהם עשו משהו לא בסדר
בטח אם זה קרה כשהם היו ילדים קטנים
לא הוא היה בן 16 זה לא קטן
שואל השאלה:
אז כמו שאמרתי
אולי הוא חשב שזה בסדר וכנראה לא ידע שזה מטריד אותך
את גם לא צריכה להרגיש מוטרדת
היית צריכה לומר לו שזה מטריד אותך, הוא היה מפסיק ומבקש סליחה
אז כמו שאמרתי
אולי הוא חשב שזה בסדר וכנראה לא ידע שזה מטריד אותך
את גם לא צריכה להרגיש מוטרדת
היית צריכה לומר לו שזה מטריד אותך, הוא היה מפסיק ומבקש סליחה
אז עכשיו אני אשמה בזה שהוא הטריד אותי?
מי אמר שהוא היה מפסיק?
מאיפה הייתי יכולה לדעת שזה מיני ביכלל הייתי בת 7/6
מי אמר שהוא היה מפסיק?
מאיפה הייתי יכולה לדעת שזה מיני ביכלל הייתי בת 7/6
שואל השאלה:
אממ את לא אשמה
אבל גם הוא לא, תחשבי שאולי הוא לא עשה את זה כי הוא איזה אנס דגול
אולי הוא אהב אותך ורצה לתת לך אהבה אז הוא חיבק וכאלה, ולא ידע שלא נוח לך
ואת בטוחה שזה היה מיני?
כי אני לא מאמין שהוא הטריד מינית..
אממ את לא אשמה
אבל גם הוא לא, תחשבי שאולי הוא לא עשה את זה כי הוא איזה אנס דגול
אולי הוא אהב אותך ורצה לתת לך אהבה אז הוא חיבק וכאלה, ולא ידע שלא נוח לך
ואת בטוחה שזה היה מיני?
כי אני לא מאמין שהוא הטריד מינית..
שואל השאלה:
אני לא חושב שיש בסיפור הזה אשמים
אבל אפשר לדבר על זה פנים מול פנים כדי שידע שלא אהבת את זה וכדי שהוא יוכל יבקש סליחה וכדי שתביני שהוא לא התכוון לרע כי חבל סתם לפחד
ואולי הוא בנאדם טוב שלא התכוון למה שאת חושבת כי אם זה ככה אז בטח שהוא היה מפסיק
אני לא חושב שיש בסיפור הזה אשמים
אבל אפשר לדבר על זה פנים מול פנים כדי שידע שלא אהבת את זה וכדי שהוא יוכל יבקש סליחה וכדי שתביני שהוא לא התכוון לרע כי חבל סתם לפחד
ואולי הוא בנאדם טוב שלא התכוון למה שאת חושבת כי אם זה ככה אז בטח שהוא היה מפסיק
האמת אני לא יודעת בן כמה הוא, אני מנחשת שהוא בן 16 עכשיו אבל לא בטוחה.
יכול להיות שהוא בן 20 עכשיו אבל אין לי מושג וזה מבלבל כי אין לו עבודה.
אבל שהייתי בת 6/7 הוא ניראה גדול כזה נראה לי איזה בן 15 כשאני חושבת על זה ובקיצור הוא ידע.
וזה לא קשור לאונס הוא לא אנס אותי.
מה שאני אומרת זה שאני לא חושבת שהוא היה מפסיק כי גם היה ילד אחר שהטריד אותי ולא היה לא אכפת
יכול להיות שהוא בן 20 עכשיו אבל אין לי מושג וזה מבלבל כי אין לו עבודה.
אבל שהייתי בת 6/7 הוא ניראה גדול כזה נראה לי איזה בן 15 כשאני חושבת על זה ובקיצור הוא ידע.
וזה לא קשור לאונס הוא לא אנס אותי.
מה שאני אומרת זה שאני לא חושבת שהוא היה מפסיק כי גם היה ילד אחר שהטריד אותי ולא היה לא אכפת
שואל השאלה:
לא כולם אותו דבר
ואת לא יכולה לדעת
את לא יכולה סתם לומר שהוא לא היה מפסיק
כי יש סיכוי שהוא כן אם הוא לא התכוון להטריד אותך
לא כולם אותו דבר
ואת לא יכולה לדעת
את לא יכולה סתם לומר שהוא לא היה מפסיק
כי יש סיכוי שהוא כן אם הוא לא התכוון להטריד אותך
אז מה הוא התכוון? כמו כל מי שמטריד
שואל השאלה:
אני אומר שיש אנשים שמחבקים או מלטפים אותך וזה כי הם אוהבים אותך
אבל לא יודעים שלא נעים לך
אני אומר שיש אנשים שמחבקים או מלטפים אותך וזה כי הם אוהבים אותך
אבל לא יודעים שלא נעים לך
לא זה לא היה ככה אבל זה נמחק לי מהתל מודע כי אני לא רוצה לזכור את זה
באותו הנושא: