3 תשובות
יש לך שתי אפשרויות או להתרחק מהן או לדבר איתן על זה, אם הן חברות הן אמורות להתחשב זו בזו ולאהוב זו את זו, ולא לדאוג רק לעצמן.
אם את מסוגלת לדבר איתן תארגני פגישה ותדברי על הדברים, אם לא עובד איתן, תשחררי, כי הן כנראה לא מתאימות לך.
אם את מסוגלת לדבר איתן תארגני פגישה ותדברי על הדברים, אם לא עובד איתן, תשחררי, כי הן כנראה לא מתאימות לך.
נהיית אגואיסטית בעצמך
אנונימי
שואל השאלה:
יש עוד אפשרויות..?
יש עוד אפשרויות..?
אנונימית
באותו הנושא: