3 תשובות
הנה מה שכתבתי בשאלה דומה קודם לכן:
כל בוקר כשאני קמה אני עומדת מול המראה אומרת לעצמי:
את יפה
את חכמה
את יכולה.
קיטשי וקרינג'י בהחלט אבל זה באמת עוזר לי.
ואין לך מה לחשוב שאחרות יותר יותר ויותר, את מושלמת בדיוק כמו שאת ואת צריכה ללמוד לאהוב את עצמך. תנסי ללכת לפסיכולוג.
כל בוקר כשאני קמה אני עומדת מול המראה אומרת לעצמי:
את יפה
את חכמה
את יכולה.
קיטשי וקרינג'י בהחלט אבל זה באמת עוזר לי.
ואין לך מה לחשוב שאחרות יותר יותר ויותר, את מושלמת בדיוק כמו שאת ואת צריכה ללמוד לאהוב את עצמך. תנסי ללכת לפסיכולוג.
תראי קודם כל מה שיעזור לך לשפר את הביטחון זה למצוא כמה חברות טובות ומשם הביטחון עצמי שלך יגדל זה לא קורה ברגע זה לוקח קצת זמן וברגע שתעלה לך אפילו בטיפה הביטחון אז יש לזה הרגשה שאני לא יודע איך להסביר ובסופו של דבר זה יעלה ויעלה
תסתכלי במראה ותנסי למצוא דברים שכן יפים בך ותתחילי להאמין לאנשים שאומרים לך שאת יפה ופשוט אל תשימי על אף אחד גם ככה לא תפגשי אותם כשתיהי יותר גדולה (חוץ מאת המשפחה) ופשוט תגידי לעצמך שאת טובה ויפה וחכמה כל יום ובסוף את תקלטי את זה
באותו הנושא: