3 תשובות
נשמע ככה
אולי
שואל השאלה:
שאלתי אותו למה באלו שיבוא
וזה מה שאמר 1)התגעגעתי
2) ישיבה בקטנה וישלי בית ריק בלי אף אחד אז את יכולה להשאר גם אחרי שכולם ילכו אם תרצי
3) אני באמת באמת רוצה שתהיי אם לא הייתי רוצה לא הייתי מציע.
אמר שהוא לא הולך לישון עד שעונה לו והוא מתחנן כבר שעה זה ניצול או לא?
שאלתי אותו למה באלו שיבוא
וזה מה שאמר 1)התגעגעתי
2) ישיבה בקטנה וישלי בית ריק בלי אף אחד אז את יכולה להשאר גם אחרי שכולם ילכו אם תרצי
3) אני באמת באמת רוצה שתהיי אם לא הייתי רוצה לא הייתי מציע.
אמר שהוא לא הולך לישון עד שעונה לו והוא מתחנן כבר שעה זה ניצול או לא?
אנונימית