7 תשובות
כן, תנסי ליצור קשר עם עמותות
זה כזה חמוד אומיגד
וואו, זה מקסים מצידך.
יש המון עמותות, אני גם מתנדבת בעמותה כזו.
יש את קו לחיים, חברים לרפואה, עת לעשות, ועוד מלא עמותות.
ממש ממליצה לך לבדוק למה את מתחברת יותר וליצור איתם קשר.
זה מעשה מדהים מצידך.
שואל השאלה:
תודה. ידוע לכם אם יש משהו בראשון?
אנונימית
האמת אני מתנדבת בבתי החולים בליצנות רפואית. אני פשוט הולכת פעם בשבוע בימי חמישי ומשמחת אנשים במחלקות. זה חלק מהמחויבות אישית. האמת זה מכיתה י תנסי לבקש מאחראי על המחויבות אישית בבית הספר שלך שיקשר אותך לזה.
חייבת להודות שאת מדהימה!
שואל השאלה:
המחויבות אישית שלי תהיה רק שנה הבאה ואני כבר בתנועה שתכסה לי את ההתנדבות אישית של שנה הבאה אני פשוט ממש רוצה בנוסף.
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה להסביר לי קצת יותר על הליצנות רפואית?
אנונימית