אבל אני ממש אבל ממש ביישנית בקטעים האלו. תמיד שאנחנו נתקלים אחד בשנייה אנחנו מחליפים מבטים וגם אני רואה שלפעמים הוא מסתכל עליי רק הוא. גם אני מסתכלת עליו. בחיים לא דיברנו ואני ממש מתביישת לגשת אליו ,להגיד אפילו היי כי אני יודעת שלא יהיה לי מה להגיד וזה יהיה מביך.. מה לעשות ?? ( כיתה יב)