6 תשובות
תלמד! תלמד!
ללמוד או להיכשל. בחירה שלך.
תלמדי תלמדי תחשבי על התעודה בסוף שנה .
תלמד ואז תלך לחדר בריחה
מה עדיף לבהות בשאלות ולבכות שאתה לא יודע כלום
או להרגיש גאון ולענות על הכל?(קרדיט לאח שלי)
מקדונלדס