6 תשובות
תלמד! תלמד!
ללמוד או להיכשל. בחירה שלך.
תלמדי תלמדי תחשבי על התעודה בסוף שנה .
תלמד ואז תלך לחדר בריחה
מה עדיף לבהות בשאלות ולבכות שאתה לא יודע כלום
או להרגיש גאון ולענות על הכל?(קרדיט לאח שלי)
או להרגיש גאון ולענות על הכל?(קרדיט לאח שלי)
מקדונלדס
באותו הנושא: