11 תשובות
נראלך כיף להיות עם מישהו שלא עושה כלום?
נראים סנובים שמעדיפים להיות לבד
אנונימית
כע... זה לא נכון אל תקשיבי לבחור/ה^.
לכל אחד יש את הטעם שלו, יש כאלה שיתקרבו לשקטים ויש כאלה שלא..
עושים להם אסוציאציה לאנשים משעממים אז לא רוצים קשר איתם.
אני לא מתרחק דווקא אני מתחבר לכולם
כי לפעמים זה נראה מהצד כאילו הם צריכים את הלבד הזה.
דווקא התחברתי רק לאנשים שקטים, כי אני מבינה אותם כל כך והם אנשים מדהימים ומצחיקים כשמכירים אותם מקרוב.
זה עניין אינדיבידואלי
כי גם שפונים אליהם הם לא מתייחסים ולא מראים עניין וגם אם כן אתה תמיד תמיד צריך ליזום ולהתאמץ כי הם ביישנים. פאק איט בעיה שלהם אני לא מתכוונת להתאמץ ולעבוד קשה רק כדי לזכות לדבר עם ילדים שאני לא מתחברת אליהם במילא.
תמיד חושבים שהם סנובים ולא רוצים להתחבר או לא אנשי שיחה
כי אנשים לא מבינים אותם..הם מתרחקים מתוך ביישנות, צריך להתקרב אליהם ולשבור את הקרח שיש בינהם לבינכם לבין הכיתה.
אנונימי
תאמין לי מנסים מלא פעמים, לא בעיה שלנו^