5 תשובות
גם אני
כי כשהיית קטנה לא היה אייפון. עכשיו כולם בגיל שלך ובגילאים קטנים יותר משתמשים בפלאפון במקום במחשב.
וואי גם אני ככה!! הייתי מכורה לטיפו אפשר להגיד שהיתה לנו ילדות יפה
אני ככ מתגעגעת לפורום טיפו:(

אה גם הייתי משגיחה בעיר שלנו! איפה הימים?
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שבשביל חברות שלי זה נגיד ייחשב מסך
בשבילי זה היה כל הילדות שלי.. כל שבת בשש בבוקר לשים טלוויזיה (ארתור , הפיגמות מה שזה לא יהיה) וממש ליד אני על המחשב בכל האתרים שהיוו
זה כאילו חלק ממש גדול. ממני
אנונימית
וואי גם לי חלק גדול מהילדות היה על המחשבב
וואי טיפו! בניתי אתרים שם.. שנמחקו.. כולם נמחקו כבר נכון?
חברות שלי היום חלקן בכלל לא יודעות מה זה אייסיקיו