התחברות
הרשמה
חברות לי באות להתנחל לי בבית ולא בא לי... והן לא מקשיבות ובא לי שנלך לאנשהו אחר והן באות אלי הביתה מה לעשות?
הן אומרות חסר שלא תפתחי לנו
19 במרץ 2019, 11:12
בילויים
תשובה אחת
אז תתארגני כבר ותגידי להם שהם מגיעות שיוצאים לול
א
ארלנמייר
באותו הנושא:
אין לי חברות בבית ספר בכלל, אני מרגישה שם ממש בודדה וזה מדכא אותי מה לעשות?
ידיד שלי הזמין אותי ואת חברה לבריכה בבית שלו
מי נותן לי להתנחל אצלו בנטפליקס?
כמה זמן זה נורמאלי להתנחל אצל חבר שלי בפעמיים הראשונות שטני אצלו?(בלי לישון)
החברות הכי טובות שלי אף פעם לא מקשיבות ליי
אני רוצה לכתוב לו תודה שאת נותן לי להתנחל/להתנכל אצלך כל יום איך כותבים ?
למה לגור בשטח שנכבש במלחמה נחשב להתנחל? אם כבשנו את השטח הוא שלנו, אז איך אנחנו נקראים מתנחלים?
מה זה להתנחל ?
אזהרה:רוסיה לפניכם איפה אני יכולה להשיג ספינג?או משהו שדומה לזה?חוץ מלהתנחל למרוקאים לבתים
למה חברות שלי נפגשות רק אצלי בבית ואף פעם לא מזמינות אותי אליהן?
צילמתי את הבית שלי ומישהו רשם לי אפשר להתנחל רשמתי תמיד הוא רשם לי מתי שתסמיני אנחנו באים מה לענות?