7 תשובות
שואל השאלה:
לי מאוד קשה להתרגל לשיט הזה .
מאז שהסבתות שלי נפטרו אף אחד לא חוגג כבר כלום. זה מחרפן
לי מאוד קשה להתרגל לשיט הזה .
מאז שהסבתות שלי נפטרו אף אחד לא חוגג כבר כלום. זה מחרפן
שואל השאלה:
אבל תהנו:) חח
אבל תהנו:) חח
האמת שגם אצלי לא חוגגים פורים במשפחה
גם אני והמשפחה שלי ככה.אין מה להתאכזב..
גם המשפחה שלי ככה
מתרגלים אבל..
אני כנראה הולכת לחברה יאי
מתרגלים אבל..
אני כנראה הולכת לחברה יאי
היום כלום
חמישי מסיבת רחוב
חמישי מסיבת רחוב
לישון
באותו הנושא: