8 תשובות
לפעמים הצד השני לא רוצה לדבר
אם השיחה לא זורמת, אני לא מנסה בכוח להחיות אותה. אם היא לא זורמת כנראה שהיא לא צריכה לזרום, ואם היא זורמת אז ממשיכים לדבר.
שואל השאלה:
אבל איך את מתחילה שיחה זורמת?
צריך להתחיל מאיפה שהוא
אבל איך את מתחילה שיחה זורמת?
צריך להתחיל מאיפה שהוא
אנונימי
madelaine מסכימה איתך
לא את האמת עדיין יותר לי להתחיל לפעמים,אבל זה בהחלט מעצבן שהשיחה לא מתקדמת.
תחביבים וכאלה
שואל השאלה:
אני לא מתחיל פה עם בנות אם לזה את מתכוונת
זה דוחה...
אני לא מתחיל פה עם בנות אם לזה את מתכוונת
זה דוחה...
אנונימי
אם השיחה לא זורמת אז סביר להניח שהצד השני לא רוצה לדבר.
אם אתה צריך להחיות את השיחה ולמצוא נושאים אז פשוט אל תמשיך.
אם אתה צריך להחיות את השיחה ולמצוא נושאים אז פשוט אל תמשיך.
באותו הנושא: