3 תשובות
עם הלבן של הביצה
פשוט שופכים את הביצה *בלי* הצהוב לבלנדר ואז מקציפים ואחרי כמה זמן יוצא קצפת
אפשר מחלבונים אבל זה מגעיל.
עם שמנת צמחית
באותו הנושא: