6 תשובות
לא מה פתאום בסדיר
רק בטירונות, כמה שבועות וזה מאחורייך
בהצלחה
רק בטירונות, כמה שבועות וזה מאחורייך
בהצלחה
אנונימית
לא
וזה ברור שקשה לך, כל המטרה זה להתיש אתכם
וזה ברור שקשה לך, כל המטרה זה להתיש אתכם
בסדיר זה ממש לא ככה.. זה רק בטירונות.. תהיי חזקה.
אחרי הטירונות יוקל עליך, את בדרך לשם
חח גם אני חשבתי שכל הסדיר זה ככה והיה לי ממש קשה אל תדאגי בסדיר זה ממש שונה
אנונימי
לא, מה פתאום! זה תקופה של הטירונות ואין לה שום קשר לסדיר שלך, הסדיר שלך יראה אחרת לגמרי.. והרבה יותר גרוע, בלי דיסטנאס ושטויות כאלה.. תהיי חזקה ותנסי לצבור חוויות חיוביות מהתקופה הזו, תאמיני לי שזה חודש אחד שכנראה תדברי עליו כל השירות עם החברות שלך.
באותו הנושא: