29 תשובות
the tyrant who fell in love
junjou romantica
junjou romantica
שואל השאלה:
מזאת תומרת קשה לקריאה אנגלית גבוה
כיאלו?
מזאת תומרת קשה לקריאה אנגלית גבוה
כיאלו?
שואל השאלה:
איך אפשר לא להתחבר ל bj alex התחלתי אותה אתמול סיימתי אותה וקראתי אותה שוב פעמיים כי זה מושלם
איך אפשר לא להתחבר ל bj alex התחלתי אותה אתמול סיימתי אותה וקראתי אותה שוב פעמיים כי זה מושלם
שואל השאלה:
אומגאד דקה אבל קצת לא הבנתי זה על רומנטיקה או אונס ?
אומגאד דקה אבל קצת לא הבנתי זה על רומנטיקה או אונס ?
שואל השאלה:
אני גם לא יכולה לקרוא מנגה או לראות אנימה שלא מעניינת מהפרק הראשון זה לא חוכמה שרק חלקים מסויימים מעניינים הכל צריך להיות מעניין אני מסכימה שכן מרחו את המנגה יותר מידי כיאלו יש 68 פרקים רק בפרק 60 אלקס והילד נהיו ביחד נמרח רצח אבל מנגה מושלמת ומצוירת כל כך טוב
אני גם לא יכולה לקרוא מנגה או לראות אנימה שלא מעניינת מהפרק הראשון זה לא חוכמה שרק חלקים מסויימים מעניינים הכל צריך להיות מעניין אני מסכימה שכן מרחו את המנגה יותר מידי כיאלו יש 68 פרקים רק בפרק 60 אלקס והילד נהיו ביחד נמרח רצח אבל מנגה מושלמת ומצוירת כל כך טוב
שואל השאלה:
אני יודעת אבל יאוי זה לא אונס פשוט רציתי לדעת אם זה גם קשור לרומנטיקה כיאלו זוגיות בין מישהו וזה
אני יודעת אבל יאוי זה לא אונס פשוט רציתי לדעת אם זה גם קשור לרומנטיקה כיאלו זוגיות בין מישהו וזה
שואל השאלה:
אומגאד נשמע מעניין איך קוראים לזה שוב???
אומגאד נשמע מעניין איך קוראים לזה שוב???
שואל השאלה:
על מה זה לובר בוי?
על מה זה לובר בוי?
שואל השאלה:
האנימציה מהממת אני פשוט מאוהבת במנגה הזו אני לא יכולה אלקס כזה חתיך יואו שיעשה בי כרצונו
האנימציה מהממת אני פשוט מאוהבת במנגה הזו אני לא יכולה אלקס כזה חתיך יואו שיעשה בי כרצונו
שואל השאלה:
אוקיוש
אוקיוש
שואל השאלה:
כי במנגות כל ההומואים חתיכים לרוב למה? כיאלו לא מספיק זה גם במציאות ככה אז גם במנגות אבל לא במנגות של רומנטיקה בין גבר לאישה הבן נראה כיאלו דפקו לו נבוט בראש
כי במנגות כל ההומואים חתיכים לרוב למה? כיאלו לא מספיק זה גם במציאות ככה אז גם במנגות אבל לא במנגות של רומנטיקה בין גבר לאישה הבן נראה כיאלו דפקו לו נבוט בראש
שואל השאלה:
אומגאד נשמע ממש מהמם כיאלו רעיון קצת קיטשי אבל זה הכי יפה
אומגאד נשמע ממש מהמם כיאלו רעיון קצת קיטשי אבל זה הכי יפה
שואל השאלה:
יואו אני שונאת מנגות עם צבעים זה מזעזע
יואו אני שונאת מנגות עם צבעים זה מזעזע
שואל השאלה:
אני פשוט לא אוהבת לא יודעת זה לא משאיר לי מקום ל דימיון איך הדמויות יראו עם יעשו עליהם אנימה
אני פשוט לא אוהבת לא יודעת זה לא משאיר לי מקום ל דימיון איך הדמויות יראו עם יעשו עליהם אנימה
שואל השאלה:
לא יודעת פחות מתחברת על מה המנגה שאמרת שיצא לה אנימה??
לא יודעת פחות מתחברת על מה המנגה שאמרת שיצא לה אנימה??
שואל השאלה:
ביצצ מה זה כמה פרקים יש ללובר בוי
ביצצ מה זה כמה פרקים יש ללובר בוי
שואל השאלה:
כיאלו לא את ביצ כן הבנת את המשפט?
כיאלו לא את ביצ כן הבנת את המשפט?
שואל השאלה:
אם יש כל כך הרבה פרקים זה אומר שהרומנטיקה בינהם מתחילה ממש מאוחר?
שונאת פשוט כאלו
אם יש כל כך הרבה פרקים זה אומר שהרומנטיקה בינהם מתחילה ממש מאוחר?
שונאת פשוט כאלו
שואל השאלה:
וואנשאט שונאת כאלו נפלתי על מלא כאלו זה כל כך מעצבן כי זה לא מסכם סיפור שלם וזה מעצבן אותי ממש
וואנשאט שונאת כאלו נפלתי על מלא כאלו זה כל כך מעצבן כי זה לא מסכם סיפור שלם וזה מעצבן אותי ממש
שואל השאלה:
כן אבל זה לא מאוד אומר לי אם היחסים בינהם מתחילים מאוחר
כן אבל זה לא מאוד אומר לי אם היחסים בינהם מתחילים מאוחר
שואל השאלה:
אנ תמיד נופלת על כאלו ולא הבנתי למה יש פרק אחד ללא המשך חשבתי שימשיכו את זה ואז אני רואה את השנה שזה יצא וזה כל מה שיש נופל לי הלבב
אנ תמיד נופלת על כאלו ולא הבנתי למה יש פרק אחד ללא המשך חשבתי שימשיכו את זה ואז אני רואה את השנה שזה יצא וזה כל מה שיש נופל לי הלבב
שואל השאלה:
אני קוראת עכשיו לובר בוי זה רק אני או שיש להם משהו מוזר בעיניים?
אני קוראת עכשיו לובר בוי זה רק אני או שיש להם משהו מוזר בעיניים?
שואל השאלה:
אה כמו ב bj alex
אה כמו ב bj alex
שואל השאלה:
אני מקווה שזה לא סטייל בוקו נו פיקו כזה
אני מקווה שזה לא סטייל בוקו נו פיקו כזה
שואל השאלה:
כאלו עם פרק אחד וכאילו אני לא מבינה מה הטעם בהם פרק אחד לא יכול לסכם סיפור
כאלו עם פרק אחד וכאילו אני לא מבינה מה הטעם בהם פרק אחד לא יכול לסכם סיפור
שואל השאלה:
לא הבנתי מה ההפרש גילאים בינהם
לא הבנתי מה ההפרש גילאים בינהם
שואל השאלה:
כאילו מנגות של פרק אחד פשוט אני לא חושבת שאפשר לסכם סיפור בפרק אחד יש סיבה למה יש מנגות עם מלא פרקים כי הם מספרים לנו סיפור שלם
כאילו מנגות של פרק אחד פשוט אני לא חושבת שאפשר לסכם סיפור בפרק אחד יש סיבה למה יש מנגות עם מלא פרקים כי הם מספרים לנו סיפור שלם
שואל השאלה:
אהה האמת שהפסקתי בנתיים לקרוא את הלובר בוי קשה למה עם העיינים שלהם זה מפחיד אותי
אהה האמת שהפסקתי בנתיים לקרוא את הלובר בוי קשה למה עם העיינים שלהם זה מפחיד אותי
שואל השאלה:
אני אמשיך פשוט לא בקצב מהיר כי קשה לי להסתכל על זה הרבה זמן זה קרינגי כזה
אני אמשיך פשוט לא בקצב מהיר כי קשה לי להסתכל על זה הרבה זמן זה קרינגי כזה