התחברות
הרשמה
מישהו פה התקבל ליחידת ההסרטה?
23 במרץ 2019, 21:11
יחידת ההסרטה
גיוס
צה"ל
שירות צבאי
צילום
2 תשובות
יש לך מיון?
פ
פיקאצואית
קיבלתי זימון לא הלכתי
ת
תיכוניסטית ממורמרת
באותו הנושא:
מישהו התקבל ליחידת ההסרטה?
מישהו קיבל זימון ליחידת ההסרטה?
אני רוצה להתקבל ליחידת ההסרטה בצהל, וצריך בשביל זה להגיש תיק עבודות. העניין הוא שבאחד התסריטים הטובים שלי, יש קטעים גסים
מישהו קיבל מיון ליחידת ההסרטה? באיזה תאריך?
יחידת ההסרטה זה יחידה שווה? קשה להתקבל?
מי פה היה במיונים ליחידת ההסרטה היום?
נגיד ואני רוצה להתקבל ליחידת ההסרטה של צה"ל בתור תחקירנית/תסריטאית
כמה קשה להתקבל ליחידת ההסרטה? והאם שווה להתאמץ?
אם אני רוצה להתקבל ליחידת ההסרטה בתור - תסריטאית (חוקרת) מה אני יכולה להכין בתיק עבודות?
מישהו פה ביחידת ההסרטה? איפה הוא משרת?
היי יש לי קבא 45 ובשביל להתקבל ליחידת ההסרטה הדרישה היא מינימום קבא 48 אך משום מה, קיבלתי את ההודעה הזו: