8 תשובות
אם את מדווחת ומוחקים בעצם את השאלה,אז כן
אם את מדווחת ומוחקים לו, והנאמן מוריד לו אז כן
רק אם הנאמן מוריד לו
רק אם ימחקו ויורידו לו אמינות.לא כל דיווח מתקבל
מישהו*
אם מקבלים את הדיווח, כן.
אם מקבלים את הדיווח, כן.
אם את מדווחת והשאלה נמחקת, ויש סיבה להוריד לו אמינות אז כן
שואל השאלה:
אני משהו, ילד מוזר
אני יודעת שככה כותבים. זה יותר נוח פשוט כמו שאומרים כע...
אני משהו, ילד מוזר
אני יודעת שככה כותבים. זה יותר נוח פשוט כמו שאומרים כע...
אנונימית