5 תשובות
תדברו על זה, עדיף
אל תעני לה להודעות, תסנני.
נראה לי שכבר תבין מתישהו. ואם לא, תגידי לה בצורה ברורה.
אממ לא עדיף שפשוט תדברו ? חבל סתם לאבד חברות כזאת
תתרחקו לאט אם את חושבת שאת לא רוצה להציל את החברות שלכם
שואל השאלה:
אני לא צריכה חברה כזאת יש עוד דברים שהם לא בסדר בחברות הזאת
אנונימית