5 תשובות
תדברו על זה, עדיף
אל תעני לה להודעות, תסנני.
נראה לי שכבר תבין מתישהו. ואם לא, תגידי לה בצורה ברורה.
נראה לי שכבר תבין מתישהו. ואם לא, תגידי לה בצורה ברורה.
אממ לא עדיף שפשוט תדברו ? חבל סתם לאבד חברות כזאת
תתרחקו לאט אם את חושבת שאת לא רוצה להציל את החברות שלכם
שואל השאלה:
אני לא צריכה חברה כזאת יש עוד דברים שהם לא בסדר בחברות הזאת
אני לא צריכה חברה כזאת יש עוד דברים שהם לא בסדר בחברות הזאת
אנונימית
באותו הנושא: