4 תשובות
לא מים עם מלח לי אישית זה לא עזר
תשטפי עם סבון את העגיל (פשוט תשפכי סבון) ובפנטן פלוס
תשטפי עם סבון את העגיל (פשוט תשפכי סבון) ובפנטן פלוס
לא עם אלכוהול ממש לא^
אל תעשי את זה, זה פשוט מוחק ומנטרל חיידקים ואת כולם, גם את הטובים וזה מייבש את המקום.
אל תעשי את זה, זה פשוט מוחק ומנטרל חיידקים ואת כולם, גם את הטובים וזה מייבש את המקום.
סינטומיצין. משחה לעיניים
רק רק רק סינטומיצין!!!!
5%/3%
אמא שלי מנהלת מרפאה , בדקתי עם האחיות והן ממליצות רק עליו , הוא מעביר הכי מהר ובצורה יותר יסודית ובריאה.
בנוסף שהוא גם העביר לי איפקציה בעגיל
5%/3%
אמא שלי מנהלת מרפאה , בדקתי עם האחיות והן ממליצות רק עליו , הוא מעביר הכי מהר ובצורה יותר יסודית ובריאה.
בנוסף שהוא גם העביר לי איפקציה בעגיל
באותו הנושא: