3 תשובות
אני אישית חושבת כמוך
אני חושבת שבנאדם כתב את התנ"ך כספרות, ואנשים לקחו את זה והאמינו לו.
העניין הוא שהאמונה וסיפור מעמד הר סיני סופר מאב לבן עד היום. אין שום סיבה שאני אגיד לבן שלי להאמין בדבר שלא ראיתי וחוויתי, ובטח שמאות אלפי אבות לא יעשו את זה בתיאום מוחלט של הפרטים...