13 תשובות
חושבים שלהתערב לנו בצלחת יגרום לנו להפסיק לאכול בשר.
כי הם חושבים שזה יעבוד להם
כי זה מה שאני מאמין בו. אם אתה ימני זכותך לשכנע מישהו שמאלני שהוא טועה
אנונימי
^מה שהראשון אמר. הם סתם מדליקים אותנו לאכול עוד.
אנונימי
מתי זה בדיוק קרה
כי הם לא מבינים שאם היינו רוצים היינו כאלה
~v~
כי הם חושבים שאם הם יגידו לנו להפסיק נפסיק. לא ברור בדיוק למה.
כי זו דעתי וזכותי לאמר זאת. אני לא מכריח אתכם לא לאכול רק מסביר את ההשלכות של המעשים שלכם.
אנונימי
^"כי זה מה שאני מאמין בו".
לשכנע מישהו להצביע למפלגה מסויימת זה לא אותו הדבר כמו להכנס למישהו לצלחת, אין דבר יותר מגעיל מזה שמישהו מסתכל לך על הצלחת.
אנונימי
אנונימי צודק...
הרבה קרניסטים נוהגים לעצום את העיינים ולהיות עם ראש בקיר רק מתוך מקום של מרד...של "רק אני מחליט עלי!!"
גם אני הייתי שם,והנה אני טבעונית (יואו כמה מינוסים עומדים להגיע)
אנונימי נוסף,
יש ויש..
יש כאלו שבאים בגישה טובה וחברותית..רק מסבירים ולא משתמשים בביטויים דוחים ומפריעים לך באמצע שאתה אוכל..אלא רק מנערים אותך כדי שתתעורר

וכמובן שיש את האקטיביסטים הקיצוניים מידי.
כדי שיקנו פחות בשר, הביקוש של הבשר יירד, ייצרו פחות בעלי חיים שמועדים לחיים של סבל ורצח, ופחות בעלי חיים יסבלו.