17 תשובות
לצערינו אין תשובה
קסם
חח זה לא הגיוני
אין תשובה לכך
העולם לא נוצר מעצמו.
אלוהים ברא אותו.
אלוהים ברא אותו.
אקזאקטלי
שואל השאלה:
מה זה אין תשובה ?!#
מה זה אין תשובה ?!#
אנונימי
מה זה "העולם" ? כדור הארץ נוצר הרבה הרבה אחרי (10 מיליארד שנה) שנוצר היקום והגלקסיות הראשונות ובכלל היסודות והאטומים הראשונים וכן גם אחרי השמש , בערך באותו הזמן שנוצרו שאר כוכבי הלכת במערכת שלנו מעט אחרי השמש
אנונימי
אין תשובה לשטות אתה מבין? זה כמו שתשאל למה בני אדם מתעופפים? הם לא מתעופפים.. ולכן אין לזה תשובה;)
חחח זאת ממש ממש לא עובדה , זאת "אמונה" ולא מעבר .. ההבדל זה שמדע זה עובדות והדתות האלו זה לא
אנונימי
מה יש לכם ?? יודעים בדיוק איך התהליכים האלו קרו ועדיין מתרחשים נוצרים כוכבי לכת חדשים ובני אדם לא מתעופפים כי יש כוח כבידה אצל גרמי שמיים (וגם כדור הארץ)
אנונימי
חוץ מזה "נוצר מעצמו" זה לא הגיוני ולא מדויק , כוכבי לכת נוצרים בתהליך ארוך דרך ענני גז שנקראים ענן בין כוכבי , אני לא אסטרונום אז פחות מכיר את התהליך
אנונימי
מה זה 'יודעים'?? חקרת ובדקת בעצמך שאתה מדבר בכזה ביטחון? רב הדברים לא ברורים בעולם הזה גם למדענים הגדולים ביותר. אתה פשוט בחרת להאמין להם מאשר להאמין לאנשים שמאמינים באמונה היהודית, שתתפלא אבל היא מתבססת על עובדות שכליות שמביאות לאמונה בדברים רוחניים:/
פחח מה זה לא מצאו סימן אחד לאלוקים? נראה לך שזה איזה דמות שמחכה לך גבוה גבוה באיזה כוכב שאם יגיעו רחוק בסוף ימצאו
הוא לא נוצר מעצמו. לפי היהדות ה ברא אותו ולפי המדע כדור הארץ הוא אוסף של אסטרואידים שהתחברו ומצבים כימים ופיזיקליים בשילוב עם זמן יצרו מים וחיים על הכדור
העולם לא נוצר מעצמו כפי שכבר כתבו לך, ואולי אתה מתכוון ליקום. וכן, אנחנו לא יודעים איך היקום נוצר, ולמה אתה מתכוון ב"מה זה אין תשובה?" - אין תשובה כי לא יודעים, מי אמר לך שאנחנו יודעים הכל? אבל מה שאנחנו כן יודעים מראה כיצד העולם נוצר ללא תכנון תבוני. לגבי היקום נמשיך לחקור.
ihatemonday - "רב הדברים לא ברורים בעולם הזה גם למדענים הגדולים ביותר. אתה פשוט בחרת להאמין להם מאשר להאמין לאנשים שמאמינים באמונה היהודית" - על מה אתה מדבר? אין שום צורך להאמין לאף מדען, לא מדובר במטיפים חד צדדיים. לכל אמת מדעית יש הסבר שכל אחד יכול ללמוד אם רק ירצה, ולא צריך "להאמין" לאף אחד. לעומת זאת, לומר שהדת מתבססת על עובדות שכליות זו שטות שאין לה שום ביסוס, רוצה לציין כמה כדוגמאות?
ihatemonday - "רב הדברים לא ברורים בעולם הזה גם למדענים הגדולים ביותר. אתה פשוט בחרת להאמין להם מאשר להאמין לאנשים שמאמינים באמונה היהודית" - על מה אתה מדבר? אין שום צורך להאמין לאף מדען, לא מדובר במטיפים חד צדדיים. לכל אמת מדעית יש הסבר שכל אחד יכול ללמוד אם רק ירצה, ולא צריך "להאמין" לאף אחד. לעומת זאת, לומר שהדת מתבססת על עובדות שכליות זו שטות שאין לה שום ביסוס, רוצה לציין כמה כדוגמאות?
לא הגיוני. העולם לא צור מעצמו, ה' ברא אותו.
באותו הנושא: