5 תשובות
תדברי איתה ותשלימו
אנונימית
תכתבי לה ברכה ותכתבי לה שאת מצטערת
שואל השאלה:
אבל היינו החברות הכי טובות.. רבנו על משהו שאני מאוד נפגעתי ..
אבל היינו החברות הכי טובות.. רבנו על משהו שאני מאוד נפגעתי ..
אנונימית
כן תכתבי לה ברכה
לא הייתי רושמת כלום :/
כאילו לא הייתי מביאה מתנה בכלל
כאילו לא הייתי מביאה מתנה בכלל
אנונימית
באותו הנושא: