5 תשובות
תדברי איתה ותשלימו
אנונימית
תכתבי לה ברכה ותכתבי לה שאת מצטערת
שואל השאלה:
אבל היינו החברות הכי טובות.. רבנו על משהו שאני מאוד נפגעתי ..
אנונימית
כן תכתבי לה ברכה
לא הייתי רושמת כלום :/
כאילו לא הייתי מביאה מתנה בכלל
אנונימית