9 תשובות
מאוד תאמת.
מאוד.
כן.
אבל הסרט היה חרא
מעולה
בהחלט, הצליחה להשאיר אותי מרותקת למסך.
אנונימית
אנחנו לא מדברים על הסרט, מבחינתי לא היה כזה ^
כמובן.
עם שירים מדהימים.
אז שברת לי את הלב אז פוצצתי תחווה גרמת לי לבכות ועכשיו היא החתיכות!