9 תשובות
כן חח
מאוד תאמת.
מאוד.
כן.
אבל הסרט היה חרא
אבל הסרט היה חרא
מעולה
בהחלט, הצליחה להשאיר אותי מרותקת למסך.
אנונימית
אנחנו לא מדברים על הסרט, מבחינתי לא היה כזה ^
כמובן.
עם שירים מדהימים.
אז שברת לי את הלב אז פוצצתי תחווה גרמת לי לבכות ועכשיו היא החתיכות!
עם שירים מדהימים.
אז שברת לי את הלב אז פוצצתי תחווה גרמת לי לבכות ועכשיו היא החתיכות!