6 תשובות
כנראה עצבני ממשהו
הוא כנראה היה עצבני ממשהו שקרה לו באותו היום, אבל זה לא מצחיק את הצורה שבה הוא התנהג אלייך. תנסי להתקשר אליו מחר ולראות מה קורה. זה לא בסדר.
שואל השאלה:
הוא מקלל אותי על בסיס. כל פעם מבקש סליחה פעם אחרונה הוא באמת אמר שלא יחזור על עצמו ושוב פעם הנה. טיפשה
אנונימית
וואו... זאת לא התנהגות שאת רגילה אליה?
לא נשמע לי שזה בן-אדם שבכללי לא מתנהג בצורה אלימה(גם אם זאת אלימות שקשה לזהות). בכל מקרה אני לא מנסה להוציא אותו כאדם אלים במיוחד... הוא פשוט בטוח היה במצב רגשי לא טוב באותו רגע, ברור שאת היית עייפה וכבר חיכית להירגע איתו, אז גם לא היית פנויה לשאול ולהתעניין במצב שלו וגם כל-כך ציפית שמישהו אחר יתעניין בך... התנגשויות של ציפיות משני הצדדים אני מניח.

אני מאמין שאת צריכים לקחת זמן להירגע(לא בהכרח כמה ימים, גם כמה שעות), ספרי לו שהיית עייפה והכל(אל תדברי עליו בכלל כשאת מספרת איך שאת מרגישה, ואל תספרי על מה שהוא לא עשה בשבילך, רק ורק את איך שהרגשת באותו הרגע), ותקשיבי לו מספר גם את הצד שלו...
תעשי לו שיחה רצינית על זה, אם זה לא מפסיק אז תפרדי ממנו. לא מגיע לך לספוג את המילים האלה על בסיס יומיומי, שילמד לשלוט בפה שלו. אלימות מילולית מובילה לאלימות פיזית.
קראתי עכשיו את התגובה החדשה שלך, אז הוא כן מישהו שמתאפיין בהתנהגות כזאת... אלימות מתחילה בדברים הקטנים- חוסר משמעת, חוסר וויסות עצמי, אדישות, התנגדות למבוגרים ואנשים בעל מעמד, קללות מושרשים בשפת דיבור... היא מתחילה שם ומסתיימת בהתנהגויות גדולות יותר שאנחנו רק חושבים שאנחנו לא יודעים מאיפה הן באו, אבל הן היו שם כל הזמן.