5 תשובות
לא יעשו בעיות, וכן תהיה לך אפשרות להשלים שנה הבאה
את יכולה לבדוק עם מי שאחראי בבית ספר שלך על המחויבות האישית מה אפשר לעשות בעניין
אולי את יכולה להשלים שנה הבאה, או לעשות עוד שעה של התנדבות בבית ספר, או לעשות עוד שעה במקום אחר
אולי את יכולה להשלים שנה הבאה, או לעשות עוד שעה של התנדבות בבית ספר, או לעשות עוד שעה במקום אחר
שואל השאלה:
את בטוחה, כי עכשיו פשוט יש את כל הקטע החדש עם הטריביו
את בטוחה, כי עכשיו פשוט יש את כל הקטע החדש עם הטריביו
תשאלי מההנהלה אם יתנו לך להשלים שנה הבאה, ותסבירי להם את המצב. אני מאמינה שיבואו לקראתך, אחרי הכל הם שם למען התלמידים. אם לא יבינו תתעקשי על זה או שתעשי את השעה הזאת במקום אחר.
איזה בולשיט...
עשיתי רק 60 שעות של כיתה י... וגם זה לא באמת, חתמו לי בתכלס עשיתי 4 שעות
לא עשיתי כלום יא יב ואני זכאית לתעודת בגרות.
עשיתי רק 60 שעות של כיתה י... וגם זה לא באמת, חתמו לי בתכלס עשיתי 4 שעות
לא עשיתי כלום יא יב ואני זכאית לתעודת בגרות.
אנונימית
באותו הנושא: