8 תשובות
בול מה שיש לי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה את מאנונימית? זה לא מביך..
אז למה את מאנונימית? זה לא מביך..
אל תנגוס בהם ככה כי לכולנו זה כואב כנראה שזה שניים רגישות
יש לך רגישות בשינים
שואל השאלה:
ואיך מטפלים בזה?
לי זה על כל דבר קר ולא ישר נגיסה אפילו הדבר הכי קטן.
ואיך מטפלים בזה?
לי זה על כל דבר קר ולא ישר נגיסה אפילו הדבר הכי קטן.
אלו העצבים שמגיבים לחום או לקור.
אין הרבה מה לעשות את זה, לרובנו יש את זה.
אין הרבה מה לעשות את זה, לרובנו יש את זה.
גם לי ממש בכל דבר קר .. הבנתי שאפשר לטפל בזה בעזרת משחת שיניים מיוחדת או משהו
אנונימית
היה מלא פרסומות על זה לאחרונה על משחות שיניים בשביל שיניים רגישות ממליצה לך לחפש בגוגל על משחות לשיניים רגישות. כעיקרון לכולם זה קורה אבל יש כאלה שיותר רגישים
באותו הנושא: