6 תשובות
יועצת/מחנכת/אפילו מנהלת
ולפנות להורים
ולפנות להורים
שואל השאלה:
פניתי אף אחד לא עזר!!! יועצת מחנכת והורים לא עזרו!
מה יש לי לעשות??!
אני חושבת שזה יהיה גם בבית ספר אחר ככה שונאים אותי ללא סיבה
פניתי אף אחד לא עזר!!! יועצת מחנכת והורים לא עזרו!
מה יש לי לעשות??!
אני חושבת שזה יהיה גם בבית ספר אחר ככה שונאים אותי ללא סיבה
אנונימית
תהיי עם החבר הטוב של האדם האוזניות
שואל השאלה:
ואם נגיד היועצת והמורה יעזרו לי מה הן יכולות לעזור? מה הן נגיד היו עוזרות??
בזה שלא מדברים איתי בכלל לא שאלה ואפילו לא מילה אחת, וכל פעם כשאני בחדר איתם בכיתה מרכלים עלי ורק עלי לרעה! ואני שומעת שאומרים עלי ומלכלכים עלי ממש איפה שאני נמצאת איתם שאני מכוערת.
ואם נגיד היועצת והמורה יעזרו לי מה הן יכולות לעזור? מה הן נגיד היו עוזרות??
בזה שלא מדברים איתי בכלל לא שאלה ואפילו לא מילה אחת, וכל פעם כשאני בחדר איתם בכיתה מרכלים עלי ורק עלי לרעה! ואני שומעת שאומרים עלי ומלכלכים עלי ממש איפה שאני נמצאת איתם שאני מכוערת.
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת מה לעשות בגללם בסוף לא יודעת מה יהיה איתי :,(
לא יודעת מה לעשות בגללם בסוף לא יודעת מה יהיה איתי :,(
אנונימית
לא להקשיב להם להתעלם מהקולות שלהם, שימי אוזניות זה יעזור.
ולזכור שהכל בחיים זה זמני, עכשיו המצב לא טוב אבל הוא ישתנה ויהיה טוב.
אם תשחררי ולא תתיחסי לאנשים שעושים לך רע, לאט לאט יכנסו לך לחיים אנשים שיעשו לך הרבה טוב ויעריכו את מי שאת.
מה שאתה יכולה לעשות כרגע זה לחפש את הילדים שגם נמצאים לבד, ולנסות להתחבר אליהם. לא להתייחס לאלה שמזיקים לך, ועם הזמן האנשים שבאמת ירצו להיות איתך יבואו כבר לבד.
ולזכור שהכל בחיים זה זמני, עכשיו המצב לא טוב אבל הוא ישתנה ויהיה טוב.
אם תשחררי ולא תתיחסי לאנשים שעושים לך רע, לאט לאט יכנסו לך לחיים אנשים שיעשו לך הרבה טוב ויעריכו את מי שאת.
מה שאתה יכולה לעשות כרגע זה לחפש את הילדים שגם נמצאים לבד, ולנסות להתחבר אליהם. לא להתייחס לאלה שמזיקים לך, ועם הזמן האנשים שבאמת ירצו להיות איתך יבואו כבר לבד.
אנונימית
באותו הנושא: