התחברות
הרשמה
מה הקטע בזוגיות שמתחילים לסמוך על מישהו ולומדים להיות פתוח ופגיע ואז הוא פתאום עוזב?(לא מדברת על האלה שנשארים ביחד)
12 באפריל 2019, 12:09
התאהבות
ביטחון עצמי
דיכאון
הודעות
תשובה אחת
שואל השאלה:
חשבתי שיצאו עליי בשאלה הזאת
מוזר שמסכימים איתי
אנונימית
באותו הנושא:
לא הבנצי את הקטע של חלק מהבנים פה שמתחילים לדבר עם בנות כדי להתחיל איתן...
אתן בזוגיות עם מישהו וגבר חתיך מתחיל אתכן, אתן תיפרדו מהחבר שלכן בשבילו?
כשהייתי בזוגיות עם האקס שלי הוא היה מתחיל שיחות עם בנות אחרות ומפלרטט איתן
אם בנות שונאות שמתחילים איתן ומדברים איתן, איך זה אפשרי בכלל למצוא זוגיות או אהבה?
היום הבנתי שאי אפשר לסמוך גם על הבן אדם שהרגשת שאפשר לסמוך עליו במליון אחוז..
אתם בזוגיות או בקטע עם מישהו/מישהי?
אפשר לסמוך על מישהו פלרטטן בקטע של זוגיות?
אתם מאמינים בזוגיות שמתחילה מהאינטנט ?(אינסטגרם וכו')
אני לא מבינה מה הקטע של בנים שמתחילים עם בנות ברחוב
איך להצליח לסמוך בזוגיות ?
מה הקטע של הבנים שמתחילים עם מישהי ולא מציעים דייט?