תשובה אחת
מה לעשות? לשחרר ולקבל את המבוכה והמתח! זה טבעי ובסדר וככל שתהיי בסדר עם זה שאת לא מושלמת ואת בסך הכל מחבבת אותו וקצת לחוצה דברים יותר יזרמו. נסי לקחת יותר בקלות ולהנות מהחוויה, בסהכ זה נחמד לדבר עם מישהו שאת מחבבת. אם התגובות של חברות שלך עושות לך רע, אולי תשקלי לשתף אותן פחות כרגע ולהתמקד בשיפור הביטחון שלך בסיטואציה.
הכל בסדר אל תתחרטי על אף מילה (אלא אם היא פוגענית ואז אפשר להתנצל(?)) ופשוט תזרמי ותראי לאן תגיעי
בהצלחה<3