9 תשובות
לא אכפת להם ממני.
למה להם
לא
לא ניראה לי יש פה המון אנשים הם לא יעקבו אחרי כל אחד
יש את מאגר העוגיות שיש על כל משתמש אבל זהו זה
לא
כן
לא אפרט.
לא אפרט.
לא
לא באמת... אין להם את האמצעים לעקוב אחרי כולנו, ובניגוד לגוגל, פייסבוק וכו' אין להם סיבה...
באותו הנושא: