10 תשובות
כן
רק לאחרונה...
ניסתי לשמור וניסיתי להיות נחמדה כי אני נפרדתי ממנו ולא היה לי נעים אבל לקח את קשה והתעקשתי לדבר איתו שיחה
מפה לשם הוא האשים אותי על דברים וקילל אותי
אנונימית
כן אבל אז הוא ניהיה ככ מעצבן אז ל
א
לא מדברים עם אקסים
לא לא לא
עם האקסים לא עם האקסית כן אני מניחה שזה יותר קל בין בנות
חח לא