4 תשובות
לא הולכים לבית חולים בהכרח בשביל שטף דם
אנונימי
זה דם שמתרכז במקום אחד בקום
אנונימי
שטף דם זה סימן כחול לא צריך להיות בבית חולים
שטף דם זה התפוצצות או קריעה של כלי דם ובריחת הדם למרווח הבין תאי, זה יכול לגרום לבצקות או סתם לבעיה באיסכמיה (בזרימת הדם) זה מופיע בצבעים כהיים מכיוון שלמקום לא מגיע דם רווי בחמצן (אדום) אלא נשאר דם עני בחמצן (כחול) במקום
בדרך כלל אם זה לא שטף דם חמוד מאוד אז לא מאשפזים