11 תשובות
אנע חולה על מינוסים.
מינסתי את עצמי מרוב שאנע אוהבת מינוסים דאמ
נו בבקשה תמנסו אותע
מינסתי את עצמי מרוב שאנע אוהבת מינוסים דאמ
נו בבקשה תמנסו אותע
מינוסים כמובן...
זה מצחיק..
זה מצחיק..
פלוסים קל
מינוסים 33>>
אני אוהב מינוסים כי קל יותר להשיג אותם
מינוסים קלל הייט זה טהור
תלוי אם אני באמת אומר את הדעות שלי או אם אני אומר סתם משהו אידיוטי כבדיחה :)
פלוסים ברור
פלוסים
פלוסים,, זה מראה לי שאני לא הבן אדם היחיד שיש לו את הדעה המוזרה הזו,,
נ. ב
בבקשה תגידו לי שאנלא הבן אדם היחיד שעשה מינוס לכל מי שאמר פלוסים ופלוס לכל מי שאמר מינוסין
נ. ב
בבקשה תגידו לי שאנלא הבן אדם היחיד שעשה מינוס לכל מי שאמר פלוסים ופלוס לכל מי שאמר מינוסין
ברור שפלוסים
באותו הנושא: