11 תשובות
אנע חולה על מינוסים.
מינסתי את עצמי מרוב שאנע אוהבת מינוסים דאמ
נו בבקשה תמנסו אותע
מינוסים כמובן...
זה מצחיק..
מינוסים 33>>
אני אוהב מינוסים כי קל יותר להשיג אותם
מינוסים קלל הייט זה טהור
תלוי אם אני באמת אומר את הדעות שלי או אם אני אומר סתם משהו אידיוטי כבדיחה :)
פלוסים ברור
פלוסים
פלוסים,, זה מראה לי שאני לא הבן אדם היחיד שיש לו את הדעה המוזרה הזו,,

נ. ב

בבקשה תגידו לי שאנלא הבן אדם היחיד שעשה מינוס לכל מי שאמר פלוסים ופלוס לכל מי שאמר מינוסין
ברור שפלוסים