4 תשובות
דברי איתו
תעברו מסטיפס לאינסטגרם נגיד
להפגש(כמובן אחריי שתכירוו יותר, כן?)
רק בבקשה, תהיא זהירה!!
תתחילי איתו אבל בקטנה ששמים לב אבל חצי קלאץ'
ותעברו לאינסטגרם (אבל לא טלפון)
ואמן שיהיה משהו❤