5 תשובות
יש מצב אבל הסחורה פח
כן מהממים
נסי
לא רגילים (לפחות מה שהיה כשאני הייתי)
יש כאלה את יודעת עם פרחים פלמינגו עוד כמה קצת יותר חלקים
הם אחלה וגם באחלה מחיר אבל קחי בחשבון שהאיכות סבירה.
אבל תכלס ביחס למחיר זה לגמרי אחלה.