2 תשובות
החצים מסמלים לך את הסדר שאת צריכה לקחת, ואת מתחילה את החפיסה לפי היום שכתוב.
נגיד היום יום רביעי אז את לוקחת את הגלולה של יום רביעי מהשורה הראשונה, ואז את ממשיכה לפי החצים.
נגיד היום יום רביעי אז את לוקחת את הגלולה של יום רביעי מהשורה הראשונה, ואז את ממשיכה לפי החצים.
שאת צריכה לקחת את הגלולה ביום המסויים הזה. אם למשל את מתחילה לקחת ביום שלישי, קחי את הגלולה של יום שלישי (למרות שהיא לא הראשונה) וככה תזכרי אם לקחת או לא.
באותו הנושא: