12 תשובות
לא זה די קל
אמ, זה כמובן לא הקלים של טוויס, אבל הן הרימו את הרמה וזה ברמה של קשה כמו של יס אור יס.
הוספתי לך קישור אם אתה לא תצליח לבד .
הוספתי לך קישור אם אתה לא תצליח לבד .
קישורים מצורפים:
יחסית לקייפופ בנות זה קשה
לריקודים בכללי זה ממש קל
לריקודים בכללי זה ממש קל
לא נכון, ריקודים של קייפופ בנות גם קשים, מאז ומתמיד, פשוט צריכים ללמוד, גם אצל בנים יש קלים.
שואל השאלה:
ריקודים של בנות גם קשים
יש יותר קשים מזה בתכלס.
^אהיה כנה שאלתי את השאלה בעיקר גם בשביל שיתנו צפיות :)
ריקודים של בנות גם קשים
יש יותר קשים מזה בתכלס.
^אהיה כנה שאלתי את השאלה בעיקר גם בשביל שיתנו צפיות :)
אנונימי
לא נראלי הבנת מה שהתכוונתי. לא דברתי על זה שריקודי בנות יותר קלים מריקודי בנים, אלא שריקודים של קייפופ בנות יותר קלים מריקודי היפ הופ או בלט בכללי
שואל השאלה:
זה... ממש לא נכון
זה... ממש לא נכון
אנונימי
מסטיפס לא יתנו צפיות, 3 צפיות לא ישנו את העולם.
ואני חושבת שכדאי שתראי יותר פרפומנסים של בנות, נשמע מזלזל האמת.
ואני חושבת שכדאי שתראי יותר פרפומנסים של בנות, נשמע מזלזל האמת.
שואל השאלה:
בסדר רק פירסמתי גם שיראו יתענינו מה הקשר לשנות את העולם??
בסדר רק פירסמתי גם שיראו יתענינו מה הקשר לשנות את העולם??
אנונימי
לא כל כך
זה לא יתן צפיות בכלל... זה לא עובד מפה
והריקודים של טוויס קשים, כמעט כולם
והריקודים של טוויס קשים, כמעט כולם
אני די מבינה בריקודים,
אני התחלתי ללמוד אותו הוא די קשה לעומת tt לדוגמה..
יש לי סוג של שיטות כאלה.
בהצלחה :)
אני התחלתי ללמוד אותו הוא די קשה לעומת tt לדוגמה..
יש לי סוג של שיטות כאלה.
בהצלחה :)
באותו הנושא: