התחברות
הרשמה
אתמול התאמנתי בבית עשיתי כמה תרגילים וכל הגוף כואב לי עכשיו
(הרבה זמן לא התאמנתי בבית או בכלל)
זה אומר שהאימון הזה הועיל במשהו, או שסתם כואב לי כי התאמנתי או שנתפס לי השריר???
24 באפריל 2019, 21:28
שרירים
שרירים תפוסים
רגליים
2 תשובות
זה טוב ,השרירים עבדו :)
ת
תבחרו אתם ^^
זה כנראה בגלל שלא עשית מתיחות
נ
נמשך לפרפרים
באותו הנושא:
הייתי שבועים חולה אז לא התאמנתי בכלל .והיום התאמנתי ולא עשיתי משהו קשוח מידי
מה זה אומר אם התאמנתי אתמול מלא ועכשיו כואב לי הגוף?
עשיתי תאונה אתמול אני הייתי צריך להיבדק בבית חולים?
אתמול התאמנתי ככה- מה לעשות היום?
אם אתמול התאמנתי אחרי הרבה זמן שלא ונתפס לי כל הגוף זה טוב?
הגיוני שאם התאמנתי מלא ועשיתי מלא הליכות ארוכות אתמול אז המשקל יעלה לי ולא ירד?
עשיתי אתמול שעווה בבית שחי אחרי שנה שגילחתי
אתמול עשיתי חיסון טטנוס. מאתמול ממש כןאבת לי היד וגם כואבת לי הבטן לכן נשארתי בבית היום...
אוף, עשיתי מבחן והלך לי ממש טוב וגם התאמנתי על זה שבוע
לא עשיתי ספורט לא התאמנתי ושרירי בטן שלי תפוסים איך משחררים את זה!?
אתמול עשיתי ספורט של שעה ובראשון לא עשיתי בכלל ובשבת עשיתי חצי שעה