8 תשובות
כנראה בגלל עומס הגולשים.
וואי גם לי, אין לי מושג
בגלל שיש מלא גולשים
שאלת וענית לעצמך?
בדיוק באתי לשאול אם סטיפס בטעות איבדו תקציב לשרת אחסון נורמלי וקנו את של טיפו חח.

לא יודע, האתר לא עובד לי כבר נכנס למסרים לוקח לזה שעה, עושה רענון לדף וזה עושה לי שגיאה
שואל השאלה:
והמפתחים לא עושים עם זה כלום?
אין שכל אין דאגות
המתכנת של האתר כבר לא פעיל,
המערכת כבר לא ככ מתייחסת לפעילות של האתר.


העיקר שמים פרסומות בשביל להרוויח את כספם על גבנו וזה מספיק להם.
#adblocker
שואל השאלה:
אי אפשר כאן גם להתלונן על דברים, עד שנאמן עונה לך זה כבר לא רלוונטי, כנ"ל "צור קשר", משתמשים שולחים להנהלה דברים והנהלה פשוט שמה עליהם פס.
לול הנה כמה סיבות למה סטיפס לא מצליח כמו fxp ^