2 תשובות
גם אני שים קרם הגנה ועדיף של50 ועזוב את השמן זה סתם ישרוף אותך יותר ויעשה לך לא טוב
אני שמה רק קרם הגנה ומשתזפת
שמן סתם שורף ואז שבוע עור מקולף