4 תשובות
זה בדיליי של איזה חמש דקות אחרי שהתנתקת
זה בדיליי של 4 דקות
אני בדקתי!!! חחחחחח
אני בדקתי!!! חחחחחח
שואל השאלה:
ואם זה מחובר זה אומר שאותו אחד נשאר באינסטגרן?או שזה נשאר פתוח לו בישומים או משהו?
ואם זה מחובר זה אומר שאותו אחד נשאר באינסטגרן?או שזה נשאר פתוח לו בישומים או משהו?
אנונימי
שואל השאלה:
איך בודקים חח?
איך בודקים חח?
אנונימי
באותו הנושא: