9 תשובות
תרשמי לתנועת נוער, תכירי חברות וחברים מהשכבה . תנועת נוער זה מעולה. בזכות זה למדתי להכיר מהכיתה ומחוצה לה חברות חדשות
שואל השאלה:
אני אחרי צבא חח
אני אחרי צבא חח
אנונימית
היי, בת כמה את? אול
אנונימי
תכירי בקבוצות או משהו
שואל השאלה:
22
22
אנונימית
שואל השאלה:
בקבוצות בוואטספ אני לא מצליחה
בקבוצות בוואטספ אני לא מצליחה
אנונימית
מעולה, אולי תבואי איתנו נשמח ממש, אנחנו יוצאים למסעדות ובלי קפה בדרך כלל. תשלחי לי הודעה פרטית...
אנונימי
כמובן סודיות מובטחת. נשמח ממש לקבל אותך איתנו.
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי שלחתי(:
אוקיי שלחתי(:
אנונימית
באותו הנושא: