5 תשובות
אחי תשנה את הגישה שלך, ואז דבר איתנו על זה. מה שאתה חושב על עצמך, זה מה שאתה משדר. אפילי לי עשית חשק להתרחק ממך. תשנה את המחשבה שלך על עצמך, תתחיל בזה.
אני לא מאמין שאתה לא שווה כלום.
לכל בנאדם יש משהו שאנשים אחרים המצאו בו משהו מעניין אתה רק צריך לדחוף את עצמך קדימה תנסה ליצור שיחה עם בנות שבכיתה שלך או בעבודה או בכל מקום אחר
שואל השאלה:
אני לא נמצא במסגרת,הייתי בעבר במסגרות ואפילו חבר אחד לא הכרתי
אנונימי
פשוט תתחיל לראות בך את הטוב.
איך יאהבו אותך אם אפילו אתה לא אוהב את עצמך?
תאהב את עצמך! ואז תראה שיש מספיק סיבות ואפילו יותר מידי שאנשים יאהבו אותך גם. ואם אתה לא אוהב בעצמך משהו.. תשנה אותו..
ומי שלא טוב לו יום טוב לו!