23 תשובות
לא
שירקבו בכלא
שירקבו בכלא
לא.
כן
לא. פשוט עונש מוות וזהו.
לא. מה נשיג בדיוק במוות בעינויים?
בכל מקרה, גם לא בעד עונש מוות. אני לא חושב שלאדם יש זכות לשלול חיים של אדם אחר, גם אם הוא רצח בעצמו, צריך לטפל בדרך אחרת.
בכל מקרה, גם לא בעד עונש מוות. אני לא חושב שלאדם יש זכות לשלול חיים של אדם אחר, גם אם הוא רצח בעצמו, צריך לטפל בדרך אחרת.
אנונימי
תלוי איזה
שואל השאלה:
אני חושב שכן אדם שבא לרצוח אין לו זכות לחיות שיכרתו להם גם תביצים ואת הראש מצידי
אני חושב שכן אדם שבא לרצוח אין לו זכות לחיות שיכרתו להם גם תביצים ואת הראש מצידי
אנונימי
לא...אוליי הם רצחו אבל הם גם בני אדם.
שישבו בכלא עד יום מותם.
שישבו בכלא עד יום מותם.
לא מסכים איתך. מי שרוצח הוא כנראה אדם לא שפוי. אני לא חושב שאדם בעל ערכים, שפוי, כמו אנשי המשפט/שופטים, יכולים לדון ולסיים חיים של אדם לא שפוי. זה פשוט חורג מהסמכויות של האנושות לדעתי.
בגדול אני בעד שישארו בכלא עד המוות, אבל להרוג אותם כעונש, לסיים להם את החיים ברגע- נראלי מוגזם.
בגדול אני בעד שישארו בכלא עד המוות, אבל להרוג אותם כעונש, לסיים להם את החיים ברגע- נראלי מוגזם.
אנונימי
שואל השאלה:
גם הם חורגים מהסמכויות של האנושות לא אנונימי? אז מגיע להם !
גם הם חורגים מהסמכויות של האנושות לא אנונימי? אז מגיע להם !
אנונימי
כן, הם חורגים, אבל משהו מעוות אצלם בראש, הם לא שפויים. בהם צריך לטפל נפשית. בשופטים לא צריך לטפל. שופטים הם אנשים יציבים, הטובים שבאדם, בעלי מוסר והשכלה. ובכל זאת, אני לא חושב שמעמד של שופט מקנה לו זכות לדון למוות אדם עם שכל מעוות. זה לא התפקיד של האדם (שפוי ובריא) לקבוע מי חי ומי מת
אנונימי
אני גם לא מסכימה.
אני מאמינה שכל בן אדם שרוצח, משהו מוביל אותו לעשות את זה, בין אם זה אי שפיות או משהו אחר.
צריך לטפל בזה, לא להחזיר באותו מטבע.
וגם, אני חושבת שלהירקב בכלא זה הרבה יותר נורא מכל עונש אחר.
אני מאמינה שכל בן אדם שרוצח, משהו מוביל אותו לעשות את זה, בין אם זה אי שפיות או משהו אחר.
צריך לטפל בזה, לא להחזיר באותו מטבע.
וגם, אני חושבת שלהירקב בכלא זה הרבה יותר נורא מכל עונש אחר.
כן.
כלא זו מתנה עבורם , ואני יכולה לנמק גם .
לדעתי , צריכה הוכחה חותכת שהוא באמת רצח ולא
חקירה משובשת , רק אם זה מוכח שחור על גבי לבן.
כלא זו מתנה עבורם , ואני יכולה לנמק גם .
לדעתי , צריכה הוכחה חותכת שהוא באמת רצח ולא
חקירה משובשת , רק אם זה מוכח שחור על גבי לבן.
עכשיו אם אתה חותר לעונש מוות למחבלים, אני מאמין שפשוט צריך לשלול להם זכויות במקום לרצוח אותם. לשלול להם את הזכות למגורים, לשלול להם זכות לחיים וביטחון, ופשוט לגרש אותם מהארץ. אבל אני לא בעד לרצוח בחזרה.
אנונימי
לא שירקבו בכלא באמת
אנונימית
וברור שיש רוצחים שפויים
שואל השאלה:
יש רוצחים שפויים רק המעשה שלהם לא שפוי הם לא צריכים טיפול הם צריכים חיתוך ביצים ולכרות להם תראש לבסוף כן אני אכזר מה לעשות
יש רוצחים שפויים רק המעשה שלהם לא שפוי הם לא צריכים טיפול הם צריכים חיתוך ביצים ולכרות להם תראש לבסוף כן אני אכזר מה לעשות
אנונימי
^אז כמו שhard to explain אמרה, יש להם מניעים אחרים לא מוסריים/לא אנושיים שמובילים אותם לרצח אם זה לא אי שפיות, זה לא משנה. בכל זאת אני לא חושב שצריך לרצוח
אנונימי
מסכימה איתך שואל השאלה .
לא
לא גם שירקבו בכלא, וגם יש הרבה אנשים חפים מפשע בכלא
תחשבי שיהרגו משהו כי הוא יצא אשם ואחרי שנתיים יגלו שזה לא הוא
זה לא הפיך
תחשבי שיהרגו משהו כי הוא יצא אשם ואחרי שנתיים יגלו שזה לא הוא
זה לא הפיך
עינויים?! מה פתאום!! מוות גם לא... לדעתי זה תלוי במציאות כמובן... אבל עינויים בוודאות לא!
כן ככה רוצחים אחרים ילמדו תלקח מימי שמת
באותו הנושא: