8 תשובות
כמו שאמרו כל אחד והזמן שלו אבל אם יש לך קליטה מהירה והצלחה אתה יכול במינימום שלש החודשים
משתנה מאוד מאדם לאדם
תלוי בשמיעה המוזיקלית שלך/חוש קצב/קואורדינציה
הרבה תלוי ברצון ובאימונים
תלוי בשמיעה המוזיקלית שלך/חוש קצב/קואורדינציה
הרבה תלוי ברצון ובאימונים
לי לקח כמה חודשים אבל אני לא מנגנץ ממש מקצועי..זה חובבני.
אף פעם לא מפסיקים ללמוד. גם שאתה חושב שאתה סיימת, תמיד יהיה לך משהו חדש לגלות ולהוסיף לנגינה שלך.
אני מנגן על גיטרה רק יותר משנה ואני מנגן מקצועי ופשוט אל תלחצי על עצמך. יום אחד זה יבוא אלייך ואת תרגישי את זה ויהיה לך דחף פשוט להרים את הגיטרה וללמוד.
שואל השאלה:
מזל שיש לי :)
נו, יש לך תשובה לזה?
מזל שיש לי :)
נו, יש לך תשובה לזה?
אנונימית
אם אין לך איי קיו אז לא תצליח.
תלוי רק בכמה זמן תתאמני
באותו הנושא: