7 תשובות
שיבריא מהר?
החלמה מהירה, התאונה לא באשמתו
אני רק מקווה שאין אנשים מגעילים ששמחים על מה שקרה לו בגלל הדברים שהוא עשה באח הגדול...
רפואה שלמה
לא יודע מי זה אבל שיהיה שיבריא
אנונימי
שיהיה לו רפואה שלמה והקטע שהוא קנה את האופנוע לפני כמה ימים שעשה איתו תאונת דרכים ואנשים רשמו לו תיסע בדרכים טובות
איזה מוזר זהה
מסכן עין רעה עשו לו בגלל האופנוע הוא רק קנה אותו . רק רפואה שלמה שתהיה לו
אנונימית